tisdag 29 mars 2011

Bara för att...

...alla andra har bilder av gulliga små muffins på sina bloggar vill jag också ha det. Men nu kan jag inte baka, så jag gör dom i paint istället! Det blir  kanske inte lika gott, men betydligt finare än om jag varit tvungen att kladda med smet och glasyr och grejer. Nu blev det en med hallon, en med choklad och marsmallows, en med blåbär och en med polkagrisar. Låter det inte frestande med lavendel-muffins? Jag tänker mig något milt vaniljvitt med små blå kvistar på, men gott vore det förmodligen inte.

"Alla andra" är för övrigt söta fröken flortunn på naturfenomen & förortsromantik som jag är ytterst förtjust i men knappt vågar länka till (för att jag är liten och fånig). En sån blogg man önskar att man ska hitta men sällan gör. Det märker jag särskilt nu när jag hoppas på att hitta något liknande, något lika vackert skirt. Mitt nästa mål blir att hitta en blogg som gör mig lika glad. Gärna en som är skriven av en man, för sådana är det ont om i min länklista! Och finns det inga tonåringar som har civiliserade bloggar? Om de finns är de svårfunna, jag skulle gärna villja läsa en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar