fredag 6 april 2012

Rapport

Nu hade jag tänkt försöka åstadkomma något lite dagboksblogg-aktigt här, samt vara lite mindre samhäll-samhällig och skriva skitlångt, vi får se hur det blir. Det här är i alla fall några saker jag har gjort den här veckan (samt en bild på en liten kanin, för den är söt och det är nästan påsk):
  • Varit sjukt klantig och dubbelbokat föreställning med klassresan till Stockholm, vilket innebär att jag får ta sjutimmars nattbuss och vara framme 6:20. Detta känns mest extremt spännande och lade till en helt ny dimension på resan, eftersom jag aldrig åkt längre än in till Göteborg på eget bevåg.
  • Snuddat vid min personliga rock bottom i skolsammanhang och bestämt mig för att sluta läsa bloggar på skoltid. Ett livsförändrande beslut, om jag bara lyckas med det.
  • Jag cyklade i en glashög idag som verkade komma från en krossad gatlykta. Jag måste säga att jag är lite imponerad av den som lyckades med det.
  • Jag och två till har städat teaterns rekvisitaförråd. Jag tror inte man kan förstå exakt hur stökigt det kan bli på en teater om man inte upplevt det...
  • Jag läste en halv bok på en håltimma i tisdags. Det var länge sen, det kändes skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar