onsdag 18 april 2012

Sista veckan:


Nämen oj, vad aktiv jag är här då. Men det är i och för sig positivt för det betyder att jag är aktiv på andra fronter istället för att blogga. Några exempel:
  • Linsskaffarfronten. Var hos optikern igår och jag får dem i slutet av veckan (hon hade inte tillräckligt starka i butiken, förstås). Det är som jag alltid har sagt, att byta glasögon är som att byta näsa, att se sig själv utan glasögon är som att se sig själv utan näsa.
  • Teaterfronten. Genrep ikväll, allt fixat utom ett par vigselringar och ett kuvert.
  • Inte blogga i skolan-fronten. Jag gör ett undantag just nu och skriver ett inlägg i ett word-dokument men annars har jag varit duktig, och inte läst en enda blogg hittills utan bara läst på om mormonerna (vilket kan vara det mest spännande jag läst om sen Atlantis).
  • Social aktivitet-fronten. Såg Titanic 3D med Anna i fredags (det finns alldeles för mycket att säga om den filmen så jag säger ingenting, men den var jävligt bra och gjorde större intryck än jag någonsin trott). Såg även Misson Impossible 4 på teatern. Den var inte bra.
  • Framtidsfronten. Jag har anmält mig till några random språkkurser på Göteborgs universitet, men jag hoppas hitta något annat så jag inte behöver läsa slökurser bara för att. Närvarade även på någon sorts introduktionsmöte på arbetsförmedlingen och fascinerades storligen av hur platsbanken fungerar.
  • Discovery Channel-fronten (det är ungefär det enda vi har gjort på lovet).

1 kommentar:

  1. jag tyckte faktiskt mission impossible var ganska bra.. jag gillade den i alla fall, haha xD..

    SvaraRadera