måndag 21 maj 2012

Radioskugga

Det brukar Lina Neiderstam skriva i sin blogg när hon inte uppdaterat på länge. Nu är det i och för sig inte så länge sen jag skrev, men det är en bra titel ändå.

Lite radioskugga är det ändå, för det är någon sorts slutspurt här, och jag balanserar på en rätt så smal tråd med minst två uppgifter om dagen, och därtill nationellt prov i matte C på fredag (helvetehelvetehelvete).

Jag låter dock inte detta stoppa mig, utan flörtar friskt med Annas systemkamera, som jag just håller på att lära mig, och i slutet av den här veckan, när allt är över, hoppas jag kunna titta närmare på de bilderna och kanske lägga upp ett par till beskådan. Detta kommer dessutom ske från en helt annan dator, för den här lilla skönheten ska tillbaka till skolan och leasingföretaget på onsdag och imorgon ska det handlas dator, samt studentmössa till Anna.

Om en vecka har vi inte en enda uppgift kvar.
Om två veckor är vi arbetslösa.

4 kommentarer:

  1. Glömde svara på fotokommentaren. Ja, hjälper gärna till! Säg vad du vill ha hjälp med bara, du läser på lite på internet och så eller? :D
    (svara gärna på min blogg, märker inte om du svarar här)

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha, ja, det är lite kul när man känner igen saker :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Jepp :D Tack, lite stökigt bara xD

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, men visst är dem :D Älskar serieboxar!

    SvaraRadera