lördag 9 juni 2012

Jomän vesst!

Jag sa ju att jag skulle (kanske, eventuellt) lägga upp lite bilder när jag skaffat en dator, och nu har jag ju det. Egentligen skulle jag bara lägga över allt från skoldatorn till familjedatorn medan jag funderade på vilken jag skulle köpa, men då hittade vi fan inte ett enda usb i hela huset, så vi fick åka "grannbyn" (vad ska man kalla det? Granntätort i kranskommun till storstad? Det är på samma gång för stort och för litet för att vara vare sig by eller stad, vadfan liksom) för att köpa ett och då kunde jag ju lika gärna köpa en dator när vi ändå var iväg (ähum).

Nu har jag den hursomhelst, och Annas kamera har jag också lagt beslag på, så här är lite helt oredigerad skit:

Det hade kunnat vara sämre, det hade det! Även om jag inte är lika svinbra som Linnea till exempel.

4 kommentarer:

  1. Sv: Så bra att du tycker det :)

    SvaraRadera
  2. Gillar dom, du är bättre än mig (alla mina bra kort är med den dåliga kameran..) men kan väl skylla på att du hade bättre motiv.. fast inte alltid.. men nästan! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mest tekniskt bättre, dina är coolare.

      Radera
  3. Åh så snällt :D jag tycker det ser bra ut! Vi kanske skulle ta en fotorunda nån dag :D

    SvaraRadera