tisdag 17 juli 2012

Hej, hej!

Jag har tagit en liten, liten paus i Borta med vinden just nu, för det är bara femtio sidor kvar och jag vill inte att den ska ta slut riktigt än... Jag sparar det tills jag ska gå och lägga mig!
Sen tänkte jag skriva vad jag har gjort de senaste dagarna, bara för att:

  • Det har kommit hit en katt, som är vår morbrors. Hon får ett eget inlägg.
  • Jag var med vännen Sofie (även kallad Blandsaft) i stan och kollade på ungdomskulturarbetarnas avslutning vid järntorget, och tog en massa suddiga bilder. Synd att de blev suddiga, för det var många som var snygga där:
  • Varit i stan en hel dag. Mamma körde mig och cykeln och släppte mig i Frölunda före jobbet, och sen cyklade jag till Myrorna och provade vackra klänningar i tyll och spets tills jag vacklade ut därifrån, tårögd och yr bara över hur jävla vacker jag var.
  • Plockat blåbär:

  • Lagat lite mat
  • Läst
  • Inte sökt jobb
  • Inte blivit kär, eller något annat livsomvälvande
För övrigt anser jag att nya bloglovin är fult och jobbigt och kan dra åt helvete.
Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar