tisdag 18 september 2012

Dessa dagar

Nu ska jag skriva ett inlägg här. För jag är så dålig på att uppdatera, särskilt när jag har många idéer, för då blir det idéstockning.

Jag gör en del trevliga saker i dagarna, fast jag söker inte jobb. Jag träffar teatermänniskor, hemma, i stan och på teatern, kramas med dem, äter popcorn, målar banéer och arrangerar teatersport i Brunnsparken. Dit kom det jättejättemycket folk och var episkt kul! Bör göras om snarast.

Sedan cyklar jag en hel del, och läser Sagan om ringen och följer med Anna och rastar hennes jobb (en femmånaders greyhound).

Och så tittar vi jättemycket på film. Anna vill titta på Morden i Midsommer nästan VARJE kväll, så då gör vi det, och alla på teatern är filmnördar, så där tittar vi också på film, och ligger i stora högar och kramas.

Och så spelar jag Mahjong. Och läser bloggar. Och borde göra anteckningar på mobilen om allt jag vill skriva om. Det ska jag nog göra... Och på fredag ska jag tjäna lite pengar! Ska vi bestämma att jag berättar hur när jag kommer hem då? Ja, det kan vi göra, det blir skoj.

Lite bilder:



 

4 kommentarer:

  1. Är det dom "Morden i Midsommer" ni fick av oss? :D Vad kul i så fall! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Så nu har vi snart tittat igenom hela båda kassarna! :D

      Radera