onsdag 12 september 2012

Fantastiska människor



Titta på det här! Jag blir så jävla glad, jag älskar sånt här. Lilla youtube-familjen är alltså en grupp svenska videobloggare i 15-20årsåldern som gått ihop till ett litet vlogg-kollektiv typ. Så sjukt bra.

Som den här videon. Titta bara. Som en liten klump av talang och underbara, underbara människor som gör skitbra saker som de är skitbra på. Hur kan man låta bli att älska sånt?

Ibland känner jag fan samma sak när jag är inne på facebook. Alla jag känner är såna. Alla är jättefantastiska, jättebegåvade och jättesnygga. Jag kan bläddra igenom mina vänners fotoalbum och bara "jaha, där är en som spelar musik, och där är en som målar, en som åker enhjuling, och en som syr alla sina kläder själv. Och han där, han har gjort alla sina brutalsnygga profilbilder själv...". Och alla är så jävla snygga också. Så unga, vackra, intelligenta och begåvade människor att det knappt kan finnas så många i världen. Hur kan det finnas så många?

Ni är så underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar