tisdag 13 november 2012

En helt ointressant lista om mig (till)

Del två! Här är del ett.

Jag älskar att bli kliad!
Kliad i håret, kliad på ryggen, kliad på armarna. Anna kan muta sig till saker genom att klia mig. Då får jag ett dumt leende, kurrar och går med på vad hon vill.

Jag älskar att duscha varmt!
Jag. Älskar. Att. Duscha. Varmt. Fast inte lika mycket som att basta såklart. Silly, det går ju inte.

Jag är kort.
Alltså verkligen jättekort. Inte buhu jag är bara 1,65 och inga killar vill ha korta tjejer stackars mig, utan jättekort (1, 65 är för fan medellängd). Jag är 1,52. Om jag sträcker på mig. Och har 34 i skostorlek, vare sig jag sträcker på mig eller inte.

Jag följer 63 bloggar på bloglovin.
Okej att alla inte uppdaterar så ofta, men ändå, vad fan? Vad hände där. Jag ska nog ta bort några...

Jag är jättesvår att ta blodprov på.
Så svår att jag inte kunde vara försöksperson på Sahlgrenska, för de kan inte hålla på och pilla med mina slingriga vener vid vartenda provtillfälle. Konstig egenhet, men den tycks ligga i familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar