lördag 29 december 2012

Natt på teatern

Victory at last! Jag kom igenom alla trettio inlägg, trettio böcker som jag har läst! Jag får lov att säga att jag är rätt nöjd med min lista, jag känner jag håller med mig själv om allt jag skrivit.  Nu ska jag hitta en ny lista att följa! Jag gillar listor och det är ett bra sätt att hålla uppe blogglågan när det går segt. Tips?

Just nu är jag på lan på teatern. Det är jag och tre killar som sitter och huttrar i jackor och filtar mitt på scenen i ett hav av sladdar och tomburkar. Igår var det typ femton stycken här för då var det film med, och i onsdags jag och nio killar. Jag spelar inte så mycket, bara Minecraft, och för närvarande spelar jag inte alls utan bara bloggar.

Kan man inte ha blogglan? Bestämma vilka inlägg man ska läsa och samlas i en lokal/över Skype och läsa tillsammans och prata samtidigt. Som Twitter i realtid!

Fralla med paprikadipp är för övrigt gott. Tänkte att ni ville veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar