torsdag 17 januari 2013

Kaptenen hälsar!

Jag och min bror spelar Minecraft, och han önskar hälsa att han i bloggen numera ska tituleras Kapten X. Så här ser det ut när jag och Kapten X spelar:


Jag känner att jag kanske inte behöver berätta vem av oss som är Batman och vem som är Robin? Nu var han hungrig och ledsen och jag läste mest bloggar, så vi slutade. Jag ska skriva det här inlägget bara så ska vi nog gå ner och äta sen.

Det är för övrigt det jag gör mest nu. Läser alltså. Bloggar, böcker, artiklar och tidningar. På ett ungefär läser jag:
  • Harry Potter och fången från Azkaban
  • Siri (den om hon som var gift med Strindberg)
  • Berättelsen om Pi
  • Körkortsboken (har börjat övningsköra igen, fortfarande svinkul! Första lektionen imorgon)
  • Fallet Quick (på ljudbok, skrattar varje gång de nämner Gubb Jan Stigsson, ett sånt jävla namn)
  • Modeboken
  • Chic (Bästa. Klädboken. Någonsin. Alltså någonsin, jag älskar den verkligen!)

Sen har jag alltid böcker på gång, men det är det här jag läser aktivt. Läsa är bra, det är något och mer än inget. Det är en vilja. Vad dåligt jag har bloggat! Är det för att jag inte har någon lista som för mig framåt? Nej, det tror jag minsann inte. Ska jag köra någon sådan lista? Tycker ni det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar