onsdag 1 maj 2013

Två år och tio tusen besök(are), woop woop!

Whöööuw, har haft över tio tusen besökare nu!! Eller besök kanske, fan vet jag... Men, vad spelar det för roll, det är en hög och fin siffra och det känns bra! Inte jätteimponerande efter lite drygt två år (två år, en månad och tre dagar) kanske, men ändå. Jag gillar verkligen att jag faktiskt har en del "riktiga" läsare, det gör mig så glad att helt okända personer kan tycka att det jag skriver är intressant och läsvärt (eller att åtminstone folk jag känner gör det, det är minsann inte alla bloggar som lyckas ens såpass).

Det är ju det som är ett av mina mål med det här bloggeländet, att man ska kunna få ut något av det jag skriver. Ett annat är att jag själv ska gilla det jag ser om jag tittar på gamla grejer. Ett tredje är att Anna ska gilla det.

Det jag gillar mest själv att skriva om, och att läsa i efterhand är det jag skriver om

  1. Böcker/filmer/liknande
  2. Fina saker (oftast om Anna)
  3. Sociala händelser och funderingar
  4. Små, gulliga och roliga saker
Och så gillar jag kommentarer, som alla andra bloggare. Bekräftelse är ändå den största grejen tillsammans med det kreativa, att skapa något, så jag är sjukt glad att jag haft så mycket besökare även denna något inaktiva månad. Jag vill bli bättre på att skriva om vardagssaker, så ni får se mer av det.

Till sist skulle jag vilja fråga: vad gillar ni när jag skriver om? Vad brukar bli bra, vad lockar? Säg någon liten grej ni kommer att tänka på, och snälla, gör det nu för det ser så efterblivet ut när bloggare ställer frågor som förblir obesvarade!

1 kommentar:

  1. Tittar inte in här så ofta i och för sig men det som vore kul om du skrev en tipslista på böcker, eftersom du verkar läsa en hel del. Det är alltid kul med boktips!

    SvaraRadera