torsdag 13 juni 2013

Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig


  1. Jag är rädd för att missa saker. Märks kanske inte så mycket, men det är sant. Jag blir sjukt nervös av att välja bort, inte gå på saker eller bara avfölja folk på Pinterest. Rädd för att missa saker.
  2. Jag älskar att sova med andra. Tält med en hel snarkande fisande skolklass är bara trevligt! Bäst är dock såklart någon man kan ligga riktigt nära och krypa ihop hos (och allra helst Anna). Det här är ungefär mitt enda bevis på att jag egentligen är social men att det inte riktigt fungerar.
  3. Jag både älskar och hatar mitt utseende. På något sätt är min syn på mitt ansikte indelad i det jag ser och det andra ser, och båda är rent objektiva. Jag älskar det jag själv ser, jag gillar över huvud taget mig själv väldigt mycket, men om jag sätter den i förhållande till andra människor pendlar det väldigt mycket. Idag gillar jag det. I förra veckan gjorde jag det inte alls.
Humor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar