fredag 14 juni 2013

Dag 2 - Bloggfavoriter

Åh, just nu var den här ganska svår! Bara för att jag läst så himla lite bloggar på sistone (jepp, har läst precis lika lite som jag skrivit). Dock vet jag ju ungefär vilka jag kastar mig över omedelbar, oavsett vilket. Här är några:

Bästa författaren
Amanda. Som ni redan hört om x antal gånger men jag gillar henne fortfarande så mycket, och längtar så tills Snögloben kommer i höst.
Bästa kompisbloggen
Linnealilla. Som jag inte träffat eller ens sms:at med på jävligt länge men som fortfarande skriver och fotograferar så bra!
Bästa gudvetvad men de är bra
Ah, kvinnopartaj! Dit jag oftast vänder mig med frågor som jag inte riktigt vet var jag ska ställa (gillar Maggan bäst). Jäkligt märklig blogg.
Bästa jättebloggen
Alltså... Sandra. Jag förstår verkligen alla de som inte tål henne och alla de som går i hennes släptåg! Allt ser så tillrättalagt ut. Men jag gillar bilderna. Så, mest för dem.
Bästa politiska bloggen
Nu har jag glömt vad hon heter bara för det, men av alla politiska bloggar jag läser skriver hon LÄTT mest nyanserat och tar nästan alltid upp helt nya perspektiv av en fråga.
Bästa klänningsbloggen
Elsa. Jo, klart jag gillar hela klänningsgrejen, och alla bilder, och alla hundvalpar och blommor och fina platser. Väldigt mycket min grej! Har litelite svårt för Elsa själv (hon verkar alltid så hispig och spänd) men det gör inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar