söndag 16 juni 2013

Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.

Skoldag? Fixar? Va?

Nej, tyvärr. Jag är nog en av världens ofixigaste människor. Tvättar mig med kallt vatten i ansiktet och under armarna, alundeoderant, aloe vera i ansiktet. Borstar kanske håret. Sätter upp i en tofs eller så. Kläderna från dagen innan, fast med andra trosor. Så jävla ambitiöst, va.

Skulle gärna sminka mig, kamma mig, forma och måla ögonbrynen, ha rakade ben, nytvättade kläder varje dag men nej. Jag är inte sån. Jag antar att jag skulle bli snygg då, att jag skulle kunna passa in i den gruppen där jag skulle kunna få intresserad blickar av stiliga män men nej. Jag är inte sån.

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig. Tvättar mig under armarna, har deo, borstar kanske håret, tar på mig ren tröja, strumpor och trosor. KLAR!

    Varför slösa pengar och tid på att vara fin när man kan fika upp pengarna istället, hehe.

    SvaraRadera