lördag 15 juni 2013

Hej alla barn!

Kolla! Ny design! Och ful är den också! Men den känns ändå bättre än min gamla, och jag blev fullkomligt fnattig av att inte kunna 1. svara på kommentarer och 2. inte kunna utnyttja den trevliga lilla vinkrutan som nu är tillbaka ovanför varje inlägg. Som headern säger: under konstruktion (jag har äntligen fattat hur man får headern att passa i bloggen!). Riktigt färdigt är det inte. Ganska så långt ifrån faktiskt. Jag får väl skaffa någon form av... genomgående tema/idé eller så. Hon jag ska hyra av är faktiskt grafisk designer och har massa böcker om sånt liggande, så jag får väl se om jag hittar något när jag har flyttat.

Saker jag gjort idag:
duschat
ätit
bloggat

Jag har massa saker att göra. Eller inte egentligen, bara det att det är jobbiga saker jag vill slippa. Men det var mysigt att duscha, det var typ en vecka sen sist. Nu har jag nystruken sidenskjorta och jeans på mig, känner mig stilig! Och någon sorts Body Shop-goja på armarna, så jag luktar... vuxen. Känns märkligt. Fast det luktar ju rätt gott, som finska släktingar. Alla mina kvinnliga finska släktingar luktar parfym.

Jag kommenterade lite bloggar igår och fick ett gäng besökare på köpet, trevligt att det fortfarande kommer folk hit, och att se statistikkällorna vara något annat är "yandex.com" och annat suspekt. Nu ska jag nog gå till teatern och hämta grupplistor och sånt. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar