fredag 5 juli 2013

Alptoppens ros?


Här har jag hängt den senaste veckan. Bland bayerska alper och Bierstuben och druckit öl, pratat tyska och gått på bröllop. Och haft pissigt mycket pms för den delen, men jag har fått massor av god fläskig, gräddig, smörig tysk mat hela tiden så det har varit fint ändå!

Ungefär sådär som på bilden ser jag ut, förresten. I alla fall bakifrån (ja, inte ser jag ut sådär framifrån, puckon!). Lite liten och trassellockig och fluffig och ser mig gärna förvirrat omkring. Nu har jag också haft fina klänningar och hatt hela tiden, och kameraväska på höften. Bilden har kapten X tagit. Utsikten är Hitlers, kläderna från Beyond Retro.

Fan vad roligt det var att skriva. Onödigt värre, jag som ska till den käre Richard. IMORGON är det jag som åker in till Nordstan och köper modem och tecknar abonnemang. Nu ska det bli skriva av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar