måndag 8 juli 2013

Dag 6 - En nytagen bild på dig

Jag är så jävla kluven till just utmaningar som den här. Jag har ju inte haft så mycket bilder uppe här, och nog inte en enda ansiktsbild (utom den målade jag hade som visningsbild tidigare). Om jag vill ha det eller inte vet jag inte riktigt. Om jag haft fler läsare (i.e. när jag får fler läsare!) och många vore intresserade av att se hur jag ser ut hade jag inte haft några problem med det (tror jag) och om jag haft mina vänner som läsare på ett annat sätt hade det också varit mer intressant.

Möjligtvis skulle jag kunna lägga upp bilder åt Anna, för hon är väl den enda som är intresserad. Annars känns det lite meningslöst eftersom... ja, mitt ansikte är ett ansikte bland andra, med ögon och näsa och allt det där och det är inte så intressant. Dessutom tycker jag inte särskilt mycket om mitt utseende just nu så jag skulle bli jävligt hispig om jag skulle få för mig att vara snygg här.

Nej, för helvete, jag tänker lägga upp bilder när jag känner för det (eller om någon söt liten biljettförsäljerska ber snällt). Annars är den där bilden från Tyskland den mest nytagna som finns på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar