tisdag 20 augusti 2013

Dag 8 - Såhär är jag som person

Hur jag är. Hur är jag? Hur är jag? Hur är jag?

Ganska självcentrerad. Lite dubbelmoralisk. Lite vimsig (ibland). Väldigt förtjust i att trycka ner folk (vet ej varför jag behöver känna mig bättre än andra så mycket). Söt och rolig. Inte särskilt elegant eller tjusig, tyvärr. Gillar mat. Lat, undviker att ens göra saker jag gillar. Rädd för världen men ändå inte. Hyfsat insiktsfull ändå. Tycker inte om något men älskar allt. Falsk, men villig att ändra på det.

Rädd för människor och älskar dem, men vill helst vara själv. Tycker om böcker, klänningar, Anna och Richard och min familj. Loppisbegåvad. Kvällstrött. Kelig. Lite krävande. Gillar fina saker. Väldigt barnslig på många olika sätt.

Jo, sån är jag nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar