söndag 4 augusti 2013

Paketöppning!

Idag har jag ägnat mig åt något så oerhört trevligt som att beundra min tjugoårspresent:

Visst är de vackra? Visst är de något av det finaste du sett? Åh.

Titta här. TITTA HÄR! De är ju som små godisbitar, så underbart söta. Ååh. Jag har en alldeles egen akvarellåda!



Dags att öppna:


Som att skala pappret av en karamell. Som att få ett paket med tolv ljuvliga små paket i att öppna. Åh så underbart.

Ursäkta, nu behöver jag och färgerna en stund ensamma.

4 kommentarer:

  1. kan det tänkas vara så att du heter siri? xD
    något norskt du önskar dig förresten? kom på en sak, du kan få mina presenter samtidigt som jag får dina när jag kommer tillbaka? :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Höhö, förstår inte alls vad du menar? ;) Jag vill ha en J.K.Rowlingbok, och fina saker och goda saker, och många kramar! Vad vill du ha? :*

      Radera