torsdag 23 januari 2014

Hur skriver man vanligt?

Ska vi försöka skriva något vardagligt nu då? Utan att analysera eller gå särskilt djupt gud vad tråkigt.

Det blir lite svårt. Det enda jag tänker på är män, manlig bekräftelse och på hur jag ska få det, och detta missbruk tänker jag inte sprida vidare. Det kännns på riktigt som att vara sjuk, som om något står på spel (det gör det inte). Alternativt tänker jag på framtiden, kroppssyn, feminismen, sommaren och annat sånt jag skriver om. Läser knappt ens. Så vad skriver man om då? Vill ju att det här bloggskrället ska vara lite mer varierad än den är nu. Och mer... personlig? Tycker inte den är tramsig nog nu, lite för allvarlig och högtravande.

Nu ska jag byta från buss till spårvagn. Och öva lite mer på att sitta bredbent bredvid män och inkräkta på deras utrymme.

2 kommentarer:

  1. Hej, du skriver jättebra. Första ggn jag kollade in din blogg och du verkar lite ledsen, hoppas du löser saker, du har något stort i dig tror jag. som kommer komma ut en dag
    kram och ta vara på gbg<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, tack vad fint! <3 hej och välkommen att stanna ett tag till, här är glest mellan uppdateringarna, men alla får vara med ändå... jo, jag är ganska ledsen för tillfället, vi får se hur det går!

      Radera