onsdag 12 februari 2014

Min kväll i en mening:

Det är tänkt att jag ska vara duktig och äta ordentligt med mat nu och när jag kom hem var jag jättehungrig och liksom för hungrig för att orka laga mat och hitta på något men efter ett par skedar jordnötssmör med chokladsås piggnade jag till och tänkte att jag skulle vara lite ambitiös och laga den där tjusiga mandelpotatiskokosgrejimojen som står på potatispåsen jag dumpstrade förra gången Anna var i Norge så jag började koka potatis och skalade den och började mosa den men sen orkade jag inte smälta smör så nu sitter jag här och äter mosad mandelpotatis med mjölk och smör och salt och kokos och kollar Tumblr och snart ska jag nog gå och lägga mig om jag inte ska äta något mer för det här blir jag ju bara hungrigare av så jag kanske tar en blodapelsin och kanske kollar på någon film eller så.

Ja.

Vad gör ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar