torsdag 13 mars 2014

En klassiker: dagens

DAGENS LÅT: lyssnade på Krossa alla fönster förut. Har annars haft en massa på hjärnan.
DAGENS KLÄDSEL: svart mammasydd klänning och svart kofta och kängor. So fab. Very Billgren.
DAGENS DUSCH: har inte duschat sen... minns inte. Emotionell dusch i så fall.
DAGENS FRISYR: mymmelknopp som alltid!
DAGENS MAT: orkade ej laga mat så tog med bröd, smör och ägg och stekte på jobbet. Godast någonsin!
DAGENS HÄNDELSE: jag slipper se honom mer
DAGENS PLANER: få ordning på mitt säljande på jobbet, på riktigt nån jävla gång
DAGENS VILL HA: lägenhet. vill inte vara inneboende mer.
DAGENS SAKNAD: A. N. N. A.
DAGENS DROG: sömn
DAGENS TRÅKIGASTE: missade halva körlektionen pga dubbelbokat med jobbpass. KLANT!
DAGENS KÖP: ett fyrpack AAA-batterier och en banan
DAGENS GODIS: eeh, gills banan?
DAGENS HUMÖR: vårigt som fan! Jag satt UTE en lång stund på lunchen och det var nästan hur varmt som helst
DAGENS SJUKA: jag måste göra tusen saker men orkar knappt laga mat-sjukan
DAGENS KOMPLIMANG: varje positivt ord ur körlärarens mun! Och en kollega sa att min klänning var underbar, mammasydda klänningar är komplimangmagneter.
DAGENS SKRATT: tumblrkväll. Min tumblr är fantastisk, följ mig! Heter 39iris
DAGENS BILRESA: KÖRDE SJÄLV genom Bagaregården och runt Redbergsplatsen och fickparkerade och gjorde uppfång och grejer! Fantastiskt.
DAGENS GRÅT: inget idag. Win!
DAGENS DRYCK: vatten...
DAGENS LÄNGTAN: något annat, annanstans
DAGENS SPAN: NEJ
DAGENS TELEFONSAMTAL: knäppaste kunden på länge. Men jag har tystnadsplikt *~^^~*
DAGENS PERSONER:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar