fredag 14 mars 2014

Ett tips är att alltid ha hörlurar för då märker ingen att man är galen

Fuck fuck fuck jag är så jävla pinsam och akward och konstig och läskig och jag... tänkte säga att jag är trött på mig själv men det är jag inte. Tyvärr. Ju knäppare jag är desto gladare. Men sämre anpassad.

Jag kommer bli en sån där galen lallande tant som går omkring i stor kappa och konstig väska och sjunger och pratar med gud vet vem. Redan halvvägs där ju, behöver bara bli tant och skaffa en kappa så är bilden komplett. Jag lovar att omvärlden kommer ha betydligt mindre överseende med mitt lallande om ett par år. Lallande tanter är inte det samma som lallande små flickor.

Mitt bästa prata-för-sig-själv-ställe är övergångsstället vid spårvagnen innan backen börjar. Antagligen är det där mitt post arbetsdag-processande peakar, för jag kommer alltid på mig själv med att ryta eller fräsa något alldeles för högt där, och är alltid arg just där på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar