torsdag 27 mars 2014

Löjligt glad

Jag trodde att jag skulle gå 07:45 och att jag hade jättebråttom och var sen och inte skulle hinna äta eller borsta tänderna SEN KOM JAG PÅ att jag bara skulle GÅ UPP då och det har jag ju gjort för länge sen. Herre gud, det känns som om livet lånade en timme av mig och sen gav den tillbaka, ååh en hel timme! Som att hitta en till kaka när man tror att man ätit upp den sista! Så mycket tiiid!

Inte för att jag ska göra något viktigt. Inte för att något i mitt liv är särskilt intressant just nu. Mest lite uttråkad fast jävligt stressad. Det är väl inte farligt att få hjärtklappning ibland av ingen särskild orsak? Det stör mig inte så värst, känns mest roligt men är det farligt är det ju bra att veta.

Nu till något helt annat: jag har gett upp hela nopoo-grejen och börjat använda schampo som vanligt, efter tre års bikarbonat, vattentvätt och tvättbalsam. Resultat? Det har fan aldrig varit så här fint! Supermjukt, jättelockigt och luktar FANTASTISKT efter två tvättar. Jag satt och klappade mig själv på huvudet och borrade in näsan i håret och nosade på det var femte minut igår, det känns underbart! Och håller sig rent cirka... tre gånger längre? Det här kör vi på.

1 kommentar:

  1. Anna Panna Stekte Inte Fläsk27 mars 2014 12:17

    jag vill också vara löjligt glad :( blir iofs det när jag tror det är väckarklockan på mobilen som ringer men så är det säljtelefonen och klockan är typ åtta bara (A) <3

    SvaraRadera