tisdag 11 mars 2014

Morgon, mitten av mars

Hade det inte varit så himla HIMLA kallt så hade man kunnat tro att det var maj eller så, och vore det inte för frosten nästan sommar. Åtminstone genom fönstret. Det var sol redan när jag vaknade och jag har skinnjacka för första gången i år.

Anna åker till cirkusen imorgon. Vi började packa igår, och ikväll tar vi det sista. När jag kommer hem imorgon efter jobbet är lägenheten tom. Och rörig. I sex månader. Jag vet inte vem av oss som är mest nervös den här gången. Hon vet ju åtminstone vart hon ska, medan jag är den som har närmast hem om något skulle gå åt helvete. Jävla tur att vi båda har internet från dag ett den här gången. Fri tillgång till varandra.

Just precis nu är jag på väg till min första körlektion sedan i juli. Det ska bli jävligt intressant, köra inne i stan dessutom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar