tisdag 27 maj 2014

1250 besök!

Nej, inte så jävla imponerande kanske men det är rekord för den här lilla fjuttbloggen åtminstone. Yay! Välkomna, eventuella nykomlingar, hoppas ni vill stanna. Och hoppas jag orkar skriva lika mycket i fortsättningen också... att jag orkat uppdatera varje dag är egentligen en större bedrift.

FY FAN vilken konstig månad Maj har varit! Särskilt efter den här vintern. Anna i Norge, Stockholmsresan, Viktor, nya lägenheten, Richard... och jag har en liten känsla av att den inte är helt slut. Fan vad mycket äckliga saker jag tvingats inse om mig själv. Jag känner mig nästan som en annan person. Nej, jag vet inte om det är positivt.

Haha, som en person som inte sover eller ljuger för sig själv. Jag vet inte om jag vill bli det.

(We'll find out in the next episode of Fruktklister - stay tuned)

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ser nannaliten fram emot en ny fantastisk månad med denna fantastiska blogg? ;) <3

      Radera