torsdag 22 maj 2014

4 - Jag för 1 år sedan

Tusen år sen... bara det jag skrev i förrgår känns som tusen år.

Tittar jag i arkivet handlade det mesta om jobbet, vilka som tyckte vad om mig och sociala saker. Typ som nu. Och jag saknade Anna och försökte förhålla mig till till Richard. Typ som nu. Inget om den blåögde i och för sig, men desto mer om hans bror. Someh, är en klon av honom. Jag bodde hemma och funderade på att flytta.

Jävlar vad man utvecklas på ett år, va? Nästan allt är samma, jag har fan varvat min tillvaro.

Jag vet inte om något blivit bättre. Jag hade gärna fått en chans att leva om det här året... för ett år sen känns det som om jag hade så mycket mera hopp, om mig själv och allt annat. Mest om mig själv och min framtid.

Jag har hunnit bli ganska bitter på ett år (vill inte tänka på detvill inte tänka på dettänk inte på det vill inte bli  det).

Den miserabla hösten och lång, lång, vinter (jättelång, säkert tre månader...). Men ganska spännande. Skulle jag välja ett år att leva om och om igen skulle jag ta det  här.

Det känns som ett bevis på att jag i grunden älskar mig själv och mitt liv, och att det i slutet blir bra. Jag gillar det här med cirklar som sluts, jag ska göra fler såna här inlägg!

4 kommentarer:

  1. Åh, jag tror jag såg Richard i Nödinge härom dagen med sin flickvän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul för honom.

      Tänkte väl att du var någon jag känner! ^^

      Radera
    2. Var det länge sedan ni gjorde slut? Inte sett något om det här i bloggen nämligen. :)

      Radera
    3. Vi var egentligen aldrig ihop men imorgon är det två veckor sen vi slutade ses, utom på en fest förra helgen.

      Du är Hagberg va?

      Radera