lördag 3 maj 2014

Det sitter två pladdriga tanter bakom mig, de är ganska roliga

Jaha, nu står vi still mittemellan... nånstans och nånstans. Jag insåg just att resan är fyra timmar och fyrtio minuter, och det har nu gått precis två timmar. Det här kommer ju gå jävligt bra, och somna kan jag inte heller. Matsäck hade ju varit en idé. Nåja, då smakar bara maten ännu bättre när jag väl får den!

JAG HAR SÅ TRÅKIGT! Så, nu rör tågfan på sig i alla fall. Jag kanske borde skrivi-skriva nåt? Eller ringa Anna? Det här var överraskade, jag som brukar ha lätt för att åka tåg och tråkighet? Jag tror det handlar om något annat, förväntningar som snurrar i huvudet och allt det där. Jag vill ju flytta dit och leka nytt liv men egentligen vet jag att det inte är i den änden det börjar. Det börjar med mig. Jag måste vakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar