fredag 2 maj 2014

Fullbokad?

Jävlar i havet, vilken loppismånad maj blir! Hela 3-11 ska jag vara i Stockholm och då jag jag inte bara gå på bloppisen utan också på varenda second hand-butik fröken Billgren någon rekommenderat. Helgen därefter ska jag inte bara hjälpa till på Smyrnaloppisen utan dessutom röja inför teaterns egen. Bära lådor, ösa tidningspapper, stapla porslin och inte prismärka något (vi är teatermänniskor, vi improviserar). Den äger rum lördagen veckan därpå och då jävlar! Då ska det säljas grejer. Och dagen efter det är det dags för majornas loppmarknad. Puh. Om halva sparkontot går åt är det inte mer än planerat. Dessutom ska jag försöka få till körkortet nu när jag fått sextimmarsdagar...

Och sista helgen i maj är det styrelseuppstart, och helgen därefter eventuell ölandsresa. Och sen semester. Wow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar