lördag 3 maj 2014

Reseuppdatering 15:03: Falköping C

Vad många som steg på här då... nu är det väl lite sådär normalt resetråkigt. Jag fryser om fötterna, är hungrig och har läst ut Kupétidningen. Det är små halvgröna träd och får och många fina stationshus utanför ("tåget stannar tyvärr inte i Böggle"). Vad och var ska jag äta när jag kommer fram? Vat som helst som inte är Subway i stort sett... jag kanske skulle sova lite, jag är ganska sömnig. Ja, ungefär så spännande är det just nu. Grå moln och sådär, tur att bloppisen är inomhus.

Jag undrar om jag kommer skriva något i sommar? Jag vill bevisa föt mig själv att jag kan avsluta en historia - eller ja, att jag ens kan skapa en. När jag försöker är det som att jag glömmer vad böcker ens är, vad historier kan handla om. Stockholm känns som ett bra ställe att börja på, men jag har varken dator eller block med (hatar att släpa på saker). Telefonen och dagboken får duga, men jag vill!

- Nästa stopp "Chövvdä".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar