söndag 1 juni 2014

Bra start på semestern?

Satan i gatan vad trött jag är! Jag har helt enkelt umgåtts alldeles alldeles för mycket med alldeles för mycket folk de senaste (två) dagarna. Redan fredag kväll tänkte jag att det här kommer aldrig gå bra men så körde jag ändå för jag var rädd att gör jag inget nu så kommer jag sitta vid datorn heela jävla semestern och nu går hjärnan på högvarv. Shit. Jag har:

Varit på Hammarkullekarnevalen (i fem timmar), Andra Långdagen (i fem minuter), hängt vid masthuggskyrkan och köpt äcklig öl av en pank student på cykel, åkt sparkcykel (med spiderman på), ätit pizza på Stigbergstorget, varit hemma hos Linnea, hängt med ett gäng höga alternativa med glitter runt ögonen på centralen, gått i Prideparaden med typ tio andra (vi klämde in oss mellan Hvidtfeldska och Västra Hisingen utan att höra till någon av dem), suttit i Trädgårdsföreningen, ätit på McDonalds och sett Malificent och åkt massa tåg och spårvagn. Fast mest gått.



Jag behöver måla nånting och lukta på blommorna en stund.

Jasminen slog ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar