lördag 7 juni 2014

Feg och falsk (snälla rör vid mig!)

Tack för att du strök mitt knä under kjolen (förlåt för att jag blev glad)
Tack för att du drog mig nära dig under filten (förlåt för att jag hoppades på något)
Tack för att jag fick röra dina armar och nacke (förlåt för att jag trodde att du tyckte om det)

Tack för att du förklarade så snällt vad du egentligen ville så jag kände mig dum om jag blev arg eller ledsen (förlåt för att jag kände något)
Tack för att jag fick ligga i din famn, tack för att du gav mig precis det jag längtade efter

Förlåt för att jag trodde att jag skulle kunna ge dig något

4 kommentarer:

  1. Fint skrivet, funderar på om det är positivt eller negativt. Känns som att man kan tolka det hur som.... Eller att det handlar om någon som blivit gruvligt sviken....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gruvligt vet jag väl inte... mest bara söta blonda män som inte riktigt verkar veta vad de vill.

      Radera
  2. Är det om Viktor eller Richard? Eller är det någon ny? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska du ställa överdrivet privata frågor kan du väl åtminstone skaffa dig ett nick först?

      Radera