tisdag 3 juni 2014

Jag fick en luktchock igår

Skulle bara i pyjamaslådan och hämta mjukisbyxor att ha framför teven, men lukten slog över mig när jag tog på dem. Lukten jag har hatat, den som sätter sig överallt och stannar kvar hela dagen, som är frän och lite sur men nu luktar den bara trygghet.

Luktar famn och värme och kärlek och aldrig aldrig sova ensam. Jag trodde inte den fanns kvar men de här har visst inte tvättats sen jag gick dit med dem under klänningen för att slippa frysa på vägen, då när det fortfarande var kallt. Luktar som att komma hem till det som var vårt, det tvättmedlet vi hade och som honom.

2 kommentarer:

  1. siri kollar jag fyller ju år snaaart! :(

    http://www.allydress.com/collections/new-print-dresses/products/galaxy-print-dress

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooh!! Det ska vi kunna ordna! ;) <3

      Radera