onsdag 4 juni 2014

Kom rosor och salvia

Nu är det sånt där lurigt väder som ser ut att vara fuktigt och råkallt så man tar på sig långbyxor och kanske en lite fukttålig jacka om det skulle börja regna och så går man ut och så är det JÄTTEVARMT och regnar inte alls. Och istället för att hålla ute regnet som inte finns håller kläderna bara inne all huelig svett och allt luktar fuktig bomull. Sen kanske man dessutom åt konstig pastamat och en jättenäve lakrits innan man gick hemifrån så man mår sådär lagom illa på det.

Hade jag varit på dåligt humör hade jag förmodligen känt mig jävligt bakis, men nu har jag varit ensam hemma och sett en och en halv bra film så jag är ganska glad ändå. Dessutom är det sommar och luften är tung av fänrikshjärtan och jasmin när jag kommer hem, och det har jag väntat på sen i september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar