torsdag 9 oktober 2014

20 - 3 saker jag gjort idag

Hejjjjj, jag har ju en lista också! Som jag började med en gång för tusen år sen på ett café på Södermalm, haha. Herregud vad länge sen. Nå:

  1. Varit i skolan och inte haft föreläsning utan pratat om fältarbetet och vi var på Stadsteatern och fick mejladresser och telefonnummer till diverse chefer som vi ska prata med om deras genusarbete.
  2. Ätit två mackor (en med massa smör och rökt lax och en med smör, pulled pork och någon sweet chipotlsåshistoria) hos mina föräldrar där ingen var hemma och allt luktade som vanligt. Det är så konstigt att vara i sitt barndomshem när man inte är där så ofta, det är ju som en tidskapsel.
  3. Varit på teatern och fipplat med kommunen och lokalvillkor och kronor per kvadratmeter och annat sånt där extremt upphetsande.
Och skrivit en massa dagbok. Jag har upptäckt att jag skriver ju för fan jämt fastän det inte känns så, för det är alltid på olika ställen. Antingen bloggar jag, eller skriver dagbok, eller försöker skriva en bok eller skriver en massa dagbok hela tiden och gör jag inte något av det här så hets-sms:ar jag med Anna eller vem som helst men jag skriver alltid nånstans. Verkligen alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar