torsdag 9 oktober 2014

Mina andra ställen:

Om man tycker att jag är så SINNESSJUKT fantastisk att man bara inte kan hålla sig ifrån mig och saknar mig gränslöst när jag inte orkar blogga så finns jag faktiskt på ett par ställen till, även om det inte är ställen där jag skriver saker:

Min och Annas gemensamma Tumblr. Mest roligt trams, gif:s, feministsaker, söta djur, Game of Thrones och Anna som rebloggar saker om rymden. Och en del fina bilder, som havet, blommor och konstiga dödsgrejer.

Min Pinterest. Masssssa olika boards som inte är så himla stora, men jag är väldigt förtjust i den där sidan, det går att hitta allt möjligt. Jag har väl mest boards om mat, djur, dockor, smarta tips och idéer, nostalgigrejs för 90-talsflickor och kanske lite tantiga inrednings- och hushållstips. Och en del annat. Som det blir.

Sen har jag ju faktiskt en dockskåpsblogg också! Den heter Pappersblomma och har typ... tre inlägg. Men den är fin ändå, någon dag kanske den får min uppmärksamhet igen.

5 kommentarer:

  1. jag saknar dig såhär när du inte bloggar:
    https://www.youtube.com/watch?v=P-9-7rZa3z8

    :'(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad fan vad det där??? :| :|
      Men nu bloggar jag juuh! :D <3

      Radera
    2. det är jääääättekul! <3

      Radera
  2. Asså är jag sist på internet med att upptäcka Pinterest?! Har ju vetat om det länge men inte använt själv... Det är ju asbra??? Världens bästa tidsfördriv typ!

    SvaraRadera