lördag 29 november 2014

24 - Det jag tycker är det bästa med att blogga

Känns inte det här som en sista frågan på listan-fråga? Men jahaja, okej då. Jag älskar att blogga! Men oftast gör jag det inte, jag vet.

Jag har funderat på hur jag ska göra för att orka skriva mera. Punkt ett är väl att sänka kraven. De flesta bloggar skriver ju strunt varje dag, och sedan ett riktigt bra inlägg någon gång ibland. Jag är så obekväm med hur jag skriver när jag skriver om inget särskilt, jag tycker att det är så jävla dåligt! Men hellre dåligt än inte alls. Och oddsen för att något ska bli bra ökar för varje inlägg. Jag har också bestämt mig för att (försöka) blogga varje gång jag tänker för mycket på män.

Men ja. Jag älskar att blogga. Dels att skriva, men ännu mer att få kommentarer! Ett tag var jag ju jävligt aktiv både här och med att kommentera på andra bloggar så då hade jag rätt många besökare. Vissa kommentarer jag fick då får mig att känna att det kanske inte är så viktigt att bli författare ändå, för så länge jag bloggar kommer jag kunna beröra människor och påverka dem med det jag skriver, och dessutom få veta det, och då kan jag jobba med vad fan som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar