torsdag 13 november 2014

En extremt duktig dag

Saker jag gjort idag:

  • klätt på mig
  • pratat med hyresvärden
  • köpt skor med mamma i Skene
  • fikat med mamma i Skene
  • kollat på tyger med mamma. I Skene
  • hittat ram på Emmaus till Annas Hans Arnold-affisch och burit hem den (från bilen)
  • ramat in Annas affisch
  • hängt upp Annas affisch, som jag ramat in
  • städat Annas rum (lite) och packat upp hennes väska
  • städat köket
  • tittat på tv och väntat på Anna som handlade
  • kokat kola
  • plockat ur diskmaskinen
  • plockat in i diskmaskinen
  • flyttat en liten byrå
  • fyllt den lilla byrån med tidningar
  • städat i hallen
  • läst i min bok och ätit kola medan Anna spelade Sims 3 och åt kola
  • haft ont i magen
  • plockat ur diskmaskinen. Igen.
  • plockat in i diskmaskinen. Igen.
  • borstat tänderna
  • lekt tjurfäktning med Anna
  • gått och lagt mig
Det är exakt alla saker jag gjort idag. Kan inte bestämma mig för om jag gjort ganska mycket eller gör väldigt lite alla andra dagar.

2 kommentarer:

  1. :( <3

    http://www.amelia.se/artiklar/norsk-hund-och-vild-rav-blev-basta-vanner-14-bilder-forandrade-husses-syn-pa-palsindustrin/?id=5900&epslanguage=sv

    SvaraRadera