söndag 21 december 2014

Lucka 20: Djupdyk i instagramarkivet!

Ta fram din instagramprofil och plocka ur bild nummer 35, 40 och 61 räknat från senaste bilden i albumet och blogga om dem.

Som vanligt finns alla bilder på min Instagram, Fruitglue heter den, precis som bloggen.

Bild nummer 35 är från när jag var på Krisinehovs malmgård på bloppisen i maj, och föreställer min hand med en skitstor plastig ring med en gröm sten som jag älskar. Jag använder den knappt, som med alla mina smycken, men den är så fin!

Nummer 40 är ganska precis ett år gammal. Älsklingsanna bakar lussekatter i köket i Kortedala. Vi hade hel saffran och ingen mortel, men de var ganska goda ändå. Men årets var bättre - precis som med nästan allt annat den här vintern.

Den 61:te är från förra sommaren, när hela familjen hälsade på Anna på cirkusen och vi fick hälsa på elefanten Baby. I år var det inga elefanter där, för nu är det förbjudet att ha elefanter inne i Oslo. Bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar