lördag 6 december 2014

Lucka 6: Djupdyk i albumarkivet!

Ta fram ditt mobilalbum och plocka ur bild nummer 8, 32, 48 och 80 räknat från första bilden i albumet och blogga om dem.

Krånglig jävla utmaning? Men okej då. Jag lägger inte upp bilderna här, men nästan alla finns på min Instagram där jag heter fruitglue.

Den åttonde bilden jag tog är den första bilden jag instagrammade ever. En selfie från badrummet i Majorna-lägenheten. Den måste vara ganska bra eftersom Anna tyckte att den var söt, och hon brukar inte gilla de selfies jag tar, höh!

Nummer 32 är tagen någon stans på Första Långgatan, och jag instagrammade den också. Masthuggshus och gatlyktor på vägen hem från nån jävla pub där jag och Richard blivit arga på varandra och jag skrev till Anna att jag ville vara ensam med henne någonstans.

Lillebror på cirkuselefant utgör motivet på bild nummer 48. Hela familjen var hos Anna i Norge och vi fick alla hälsa på elefanten Baby. Jag är emot elefanter på cirkus, jag vet inte mycket om dem men det verkar vara helt fel liv för dem och de är det djur som passar typ sämst på en cirkus, men just det här var ett häftigt minne. Att känna henne röra sig, andas och inse att det det är ett verkligt djur.

Bild nummer 80 är tagen precis efter min profilbild på instagram och föreställer ungefär samma sak, men med lite sämre ljus: jag som provar en fantastisk enorm stråhatt med massor av tyllblommor och strutsfjädrar i butiken Prickig katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar