fredag 5 december 2014

Slut på humanistdagiset

Paah! Jag TROR att seminariet gick bra. Alla i klassen var lika panikstressade och hade typ lika dålig koll så det blev en ganska bra diskussion kring ideologibegreppet och olika betydelser och saker vi inte förstått i texten, och det är väl det ett seminarium ska vara.

Nivån på utbildningen har chockhöjts med typ 200% med den här kursen. Förut gjorde vi typ ingenting och hade något sorts stereotypt humanistdagis men så är det inte längre, minsann! Kursansvarige läraren sa idag att "jag tycker att det är bättre att sätta ribban för högt än för lågt när ni nu ska lägga er värdefulla tid på det här" och det är jag ganska tacksam för. Första kursen gick så himla långsamt att jag blev osäker på om jag valt rätt, men nu känns det som om vi är på rätt spår. Det gäller bara att kunna hänga med i det spåret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar