torsdag 4 december 2014

Tipsi tips!

Bild från Pukka:s hemsida
Jag och Anna har upptäckt det godaste téet i hela KOSMOS!! Närmare bestämt vanilla chai-te från Pukka, finns på Hemköp och säkert andra ställen också. Vi dricker det här minst en gång om dagen, med lite sojamjölk och mycket socker (såklart). Så blir det vänligt mjölkvitt och smakar sött och vanilj och kanel och det är som att dricka en stor kopp koncentrerad jul!

Apropå jul har jag fixat om lite här på bloggen, som synes. Kanske byter jag header också, jag vet inte. Den är så jävla stor och jag är lite trött på den, jag har ändå haft den rätt länge. Men då ska jag såklart måla en ny och det är ju... jobbigt! Men jag tror att jag målar lite lite bättre nu än för ett och ett halvt år sen, så det kan nog bli bra. Vi får se, som sagt

2 kommentarer:

  1. Vill smaka på det hemma hos er! Plus sojamjölk! Vill börja dricka mer veganmjölk men vet inte vilken jag ska köpa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det fixar vi! Jag tror havremjölk är bäst för miljön, men sojamjölken är så god. Den smakar typ vanilj!

      Radera