torsdag 11 december 2014

Torsdag morgon

Wtf? Jag har för fan sovit nästan tolv timmar i natt! Går jag i ide? Är jag på väg att bli ett mumintroll? Jag har inte hunnit äta mina granbarr än! Jag var inte ens särskilt trött när jag gick och la mig. Å andra sidan var vi på Liseberg igår, så jag kanske var intryckstrött?

Det var en fantastisk kväll! Det ska regna hela veckan, men just de timmarna vi var där föll bara ett par droppar. Allt var vackert, maten var god och slänggungan magisk. Hon var magisk. Vi hälsade på djuren, dansade med några randoms till de som spelade på piratskeppet och gick omkring och fnissade och var allmänt överlyckliga.

Sen på kvällen tittade vi på nobelfesten. Eller, Anna tittade mest, för jag är ju mest intresserad av hur allt ser ut medan hon faktiskt lyssnar på talen och intervjuerna. Det var en fin kväll! Men nu är vi nog ganska trötta.

2 kommentarer: