torsdag 22 januari 2015

Bloggstackare

Som ni säkert märker så känner jag mig ganska lost i bloggandet utan listor. Även om jag inte följer dem så gör de att jag alltid har något på lut när jag känner för att blogga. Nu har jag emellertid varit helt utan under hela januari och det har gått... inte fullt så jävla illa som jag väntat mig.

Dock är min älskade bloggstackare fortfarande väldigt negligerad, så jag funderar på sätt att liva upp den och mig en smula. Jag tänker på teman. Veckotema? Månadstema? Framför allt: vad är roligt/intressant att läsa om? Att skriva om? Ett tema kan ju vara nästan vad som helst. Mat, kläder, vatten, familj, sex, väder, skola, demokrati, böcker, feminism. Och så går det ju att töja på.

Vad tycker du att jag ska hitta på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar