måndag 19 januari 2015

En kråka rullade sig i snön

Idag är en ganska snäll dag! Igår lämnade jag in en halvfärdig tenta men nu är det över. Jag kan tänka på annat, läsa ny kurslitteratur och titta på fåglarna som gör små fågelfotspår i snön på taket utanför fönstret.

Jag och Anna började titta på True Blood igår, ca tusen år efter resten av världen. Jag var helt fast efter ett halvt avsnitt! Jag är ofta ganska ovillig att erkänna hur mycket jag tycker om vampyrgrejer (lågkvalitet, chick flick, etc.) men här är allt så fiiint! Huvudpersonens hus, hår och jobb känns redan helt ikoniska, jag är liksom beredd att ha hennes fula gula bil i ett litet fangirlhalsband redan nu.

Så det ska jag göra idag. Och läsa jättemassor och kanske städa. Och ringa Sykes och kräva intyg på att jag slutat där.

3 kommentarer:

  1. Har också precis börjat kolla på true blood, så jädra bra! Och så har jag fått med chris på firefly! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa!!! Två extremt bra nyheter! :D

      Radera
  2. Anonym Tiggare21 januari 2015 03:19

    GE MIG DETTA SIRI! <3

    http://www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article4119328.aos

    SvaraRadera