torsdag 8 januari 2015

Fuckery

Jag vet inte om det är en biverkning eller om jag bara är nervös, men jag kan inte sova. Jag tänker på ideologikritik som vi har tenta på nästa vecka och som jag har ett mycket vagt grepp om, på mormor som beräknas dö inom en vecka (eller mest på mamma) och vad det innebär, på Anna och vad hon tänker på, på körkortet och på en fest jag planerar till om två veckor. Se där, lite blandad kompott. Som vanligt är jag ungefär lika stressad över allt och vet inte om jag ska tänka på det, på något annat eller på inget. Jag tänker på klänningar och på unga män men det snurrar mest. För en gångs skull är jag åtminstone inte stressad över vare sig mitt utseende eller över någon enda man.

Jag tror att jag ska försöka lyssna på En varg söker sin podd. Somna verkar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar