onsdag 11 februari 2015

Skriv nåt då för fan!

Jag har ett par halva inlägg jag skulle kunna publicera men jag vill inte. Jag mår inte särskilt bra. Igår fick jag panik i skolan för att jag inte hade duschat innan jag åkte. Det var ganska märkligt för jag kände mig liksom inte på något särskilt sätt, inte äcklig, inte dålig eller så utan jag fick bara panik. Sen när jag kom hem tog jag en halv Premalex men då mådde jag bara illa. Om den hjälpte vet jag inte för... tja, jag mådde illa.

Förmodligen är det pms:en eftersom det är så irrationellt men egentligen är det tre dagar för tidigt och det är just när det är för tidigt som jag brukar må sådär jättedåligt av tabletterna. Allt är bra. Men jag är inte bra.

Jo, jag föredrar helt klart pms framför mitt vanliga jag. Inte att vara labil och skifta i humör hur som helst, men att inte blunda för saker. Att hela tiden vara medveten om vad som känns dåligt och ha kontakt med den sidan. Det är jobbigt att ha det så nära inpå men det är värt det för att slippa ljuga för sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar