onsdag 4 mars 2015

En styrka i att vara egen

Jag har varit så fruktansvärt trött på att tänka på sex den sista tiden. Nu är det på väg att försvinna, kanske är det mensrelaterat, vad vet jag, men jag tänker ändå att jag bloggar om det bara för att minnas känslan.

Att jag fortfarande fantiserar om olika beröringar när jag ska sova, när jag vaknar, när jag åker spårvagn och ungefär alla andra gånger också fastän jag blir bara trött och störd av det. Vill inte tänka på mig själv i någon annans händer, vill inte vara någon annans kropp. Min kropp vill vara ifred och göra andra saker men det vet den inte hur man gör för det är det enda jag någonsin tänker på.

Vill inte bli fasthållen och nertyngd, inte bli tagen på. Inte kysst, inte uppskattad, inte alls! Det har varit en befrielse faktiskt, att inte vilja det hela tiden, inte längta. Att vilja andra saker.

4 kommentarer:

  1. Jag vill bli din bästis!!! Så känner jag varje gång jag läser din blogg. Den är bland de bästa i internetrymden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhåhå, tack!! Är nog inte så speciell ansikte mot ansikte, men är du i Göteborg någon gång så kanske vi kan ses.

      Radera
  2. vad vill du sweetheart? (L)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte precis... men det var skönt att vara mer intresserad av skola, teater och böcker än av män ett tag!

      Radera