onsdag 18 mars 2015

Vad fan har hänt med tablettjävlarna?

Igår tog jag en halv premalex innan jag gick och la mig och nu mår jag superilla och har yrsel. Detsamma hände förra gången jag tog dem och därför har jag undvikit dem en eller två cykler och det har funkat ändå, men nu kände jag för att göra ett försök. Det känns skumt att vakna av att man mår illa. Jag vet åtminstone att det blir bättre så småningom.

Dagen idag präglas i övrigt av lätt (stark) tentaångest. På fredag är det inlämning av en essä om gentrifiering och jag har fan ingen koll alls. Den här kursen har jag varit sämre än någonsin på att läsa litteraturen så jag vet knappt vad jag håller på med eller vad jag ska skriva om, och jag skulle gissa att det har en viss inverkan på mitt nuvarande tillstånd.

Jag får se det från den ljusa sidan! Jag ska åtminstone ingen mer upprörande stans än Lidl idag, så jag kan stanna hemma och vårda både mig själv, min tenta och min ångest. Önska mig lycka till!

2 kommentarer: